sobota, 2 kwietnia 2016

IDEALNA SZMINKA NA WIOSNĘ? GOLDEN ROSE SHEER SHINE! ZDJĘCIA



Uwielbiam szminki, pomadki i błyszczyki. Mam całkiem ładną kolekcję, która się systematycznie się powiększa. Często kupuje je w...nagrodę lub pocieszkę. Dla samej siebie albo gdy zaliczę egzamin. jako małej dziewczynce kojarzyły mi się z dorosłym życiem. Gdy mama malowała usta przed wyjściem zawsze chciałam podkraść jej ten tajemniczy gadżet. Szminka to dla mnie symbol kobiecości. Podkreśla piękno. To element makijażu bez którego chyba nie wyobrażałam sobie większego wyjścia. Ba, nawet gdy idę na uczelnie mam przy sobie chociaż bezbarwną pomadkę.
Mam małe usta do tego w dość intensywnym kolorze.Dlatego jestem bardzo wybredna i trudno mnie zadowolić w tym temacie. Często faworyty i nudziakowe kolory, ktore powinny pasować wszystkim na mnie wyglądają zle i blado. Tak było na przykład ze słynna szminka fairy. Obecnie najbardziej lubię półtransparentne lub matowe wykończenie.

Chciałabym opowiedzieć wam o moim nowym zakupie. Szminka Golden Rose o niebanalym kolorze burgundu.



Opis producenta:


Pomadka o wyjątkowo miękkiej strukturze, zapewniająca transparentne i połyskujące wykończenie. Lekka formuła, wzbogacona o olej arganowy i witaminę E doskonale się rozprowadza i pielęgnuje usta poprawiając ich kondycję. Nawilża i dodaje olśniewającego blasku dzięki zawartości niewyczuwalnych drobinek. Faktor SPF 25 chroni delikatną skórę ust przed negatywnym działaniem promieni słonecznych.






Seria składa się aż z 32 kolorów, więc każdy znajdzie dla siebie idealny odcień.

Ja kupiłam numer 30. Wydaję się, że jest to dość ciemny kolor, jednak po nałożeniu ślicznie podbija naturalny kolor ust. Zdecydowany MUST HAVE dla dziewczyn, które na ustach lubią efekt My Lips But Better.


Opakowanie:


-Jest plastikowe, minimalistyczne, wykonane z czarnego matowego materiału. Bardzo eleganckie i wygodne. Idealne to torebki.

Konsystencja i krycie:


-Konsystencja średniomiękkiej pomadki.

-Bardzo łatwo się rozprowadza, dzięki czemu aplikacja jest przyjemna i lusterko nie jest wymagane.

-Krrycie półtransparentne, dlatego jest dobrą opcją na dzień. Idealna szminka na wiosnę.

-Daje lekki połysk, nie jest nachalny i przypadnie nawet dziewczynom, które nie są fankami błyszczyków. Nie wyczuwam drobinek.





Efekty:


-Szminka ładnie nawilża usta, nadaje im połysk.

-Nie skleja ust.

-Utrzymuję się około 2-3h, nie jest to za wiele, ale jak wspomniałam to nie kłopot nakładać ją bez dostępu do lusterka.

-Ma filtr o wysokim faktorze 25SPF dzięki czemu ochrania usta (zwłaszcza, że słońca za oknem jest więcej).

Zapach:


-Dla mnie niezbyt wyczuwalny, typowo pomadkowy.

Cena:


-14,90 zł. Jest to cena bardzo niska zważywszy na jakość kosmetyku. Jak najbardziej polecam.

Dla kogo?


-Zarówno dla fanek błyszczyków i szminek. Jest to produkt, który wychodzi na przeciw modzie super trwałych matowych kosmetyków do ust. Szminka nadaje delikatny połysk i kolor. Myślę, że bedzie fajnym prezentem dla mamy czy przyjaciółki, ponieważ jest "bezpieczna" i dopasowuję się do koloru ust.

Ocena:

4,5/5,0


A wy dziewczyny? Jakie szminki wolicie?



29 komentarzy:

  1. Właśnie wczoraj kupiłam sobie kolor 04, ciekawe jak sprawdzi się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię takie delikatne mazidla. Jest bardzo "mila" w obsłudze

      Usuń
  2. Musze przyjrzeć się im z bliska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gama kolorów duza i ciekawa. Na pewno kupię jeszcze jedną :)

      Usuń
  3. Akurat tej linii pomadek nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nowość :). Coś na przeciw dlugotrwalym matowym szminkom

      Usuń
  4. Bardzo ładny kolor, ja bardziej wolę te matowe pomadki i je kupuję również jako wynagrodzenie sobie czegoś :)
    Ciekawy blog, z przyjemnością dodaję do obserwowanych! :)
    Zapraszam również do mnie: http://wkacikuurodowym.blogspot.com/
    Będzie mi bardzo miło! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor jest rzeczywiście bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor bardzo fajny ;]
    Klikniesz w link w moim poście, będę bardzo wdzięczna! A jeśli to zrobisz koniecznie napisz komentarz z ceną produktu! Dziękuję:*****

    OdpowiedzUsuń
  7. Golden Rose ma super te swoje szminki, jest w czym wybierać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te pomadki! Są ekstra na co dzień :)

    PS. Witam koleżankę po fachu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha czytam już Twojego bloga od dawna i tak się ucieszylam z wiadomosci ze jestes na stomatologii :)

      Usuń
  9. Ale cudnie prezentuje się na ustach! :) Cudna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie Ci w takiej szmince. Ja mam tylko jedną matową pomadkę, chociaż przyznaję że powoli kuszą mnie inne.
    Mimo wszystko wolę jednak lekko błyszczące wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślałam nad tymi szminkami długo i intensywnie ale jakoś spośród takiego przekroju kolorystycznego nie potrafiłam niczego dla siebie dopasować. Później uznałam,iż mam za dużo szminek a za mało miejsca, i że zostanę przy moich pomadkach od deBBy które dają uczucie niczym balsam na ustach a kolory mają zacne

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie się prezentuje na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor i bardzo ci pasuje :)
    ps. Miło widzieć swój szablon :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogłaby się u mnie sprawdzić - kolor ładny, wysoka ochronna i nawet nawilża;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię tą serią, mam z niej bodajże nr 1 który jest idealny na co dzień gdy w biegu do pracy przeciągam usta. Fajny odpoczynek od wszechobecnych matów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny kolorek, taki naturalny. Mógłby mi się spodobać, bo nie noszę mocnych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam dwa kolory i bardzo lubię te pomadki, są idealne na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam jeden kolorek z tej serii i na co dzień jest świetna, zwłaszcza kiedy nie mamy w ciągu dnia czasu na poprawki i sprawdzanie czy nic się nie rozmazało, bo kolor jest bardzo subtelny :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Zębowa wróżka o urodzie , Blogger